Kupuj najtaniej online z naszą nową aplikacją mobilną!

Drodzy Użytkownicy!

Nadszedł czas, w którym w końcu możemy Wam zaprezentować naszą aplikację mobilną! Dotychczas mogliście korzystać z Kwit Skanera, w wersji beta, dostępnego w systemie Android oraz na Windows Phone. Obserwując coraz większe zainteresowanie tą usługą z Waszej strony, postanowiliśmy wprowadzić pewne zmiany techniczne, usprawnić szybkość działania i dodać nowe funkcjonalności. W ten sposób Kwit Skaner doczekał się swojej zupełnie nowej, uaktualnionej odsłony. Od teraz jest on dostępny na Windows Phone oraz w sklepie AppStore na iPhone. Co więcej aplikacja jest całkowicie bezpłatna! Sprawdźcie co nowego w niej znajdziecie i co przygotowaliśmy specjalnie dla Was!



Kwit Skaner działa w bardzo prosty, wręcz banalny sposób. Po otworzeniu aplikacji automatycznie pojawia się aparat, którym należy zeskanować kod kreskowy interesującego produktu.

Wówczas w zaledwie kilka sekund pojawią się szczegóły danego produktu: producent, marka, zdjęcie, szczegółowy opis, gramatura oraz sklep, w którym można go w danym momencie kupić najtaniej.



Zaraz obok “opisu” w sekcji “cena" można na szczegółowym wykresie zobaczyć historię zmian ceny w ciągu ostatnich 30 dni oraz ranking sklepów (w kolejności od najtańszego do najdroższego). Wówczas w prosty i szybki sposób, czarno na białym widać, gdzie można zrobić najtaniej zakupy online. Warto także pamiętać, iż pomimo tego że sprawdzamy ceny w e-sklepach to niemal w każdym przypadku ich wartość jest taka sama, jak w sklepie stacjonarnym (Tesco, Alma, Piotr i Paweł itd.). Oznacza to, że aplikacji Kwit Skaner można używać w każdym momencie i obiektywnie oceniać, gdzie kupimy dany towar najtaniej!



W przypadku nieznanego produktu, w polu “opinie”, można znaleźć komentarze i oceny pozostałych Użytkowników aplikacji, dotyczące poszukiwanego asortymentu. Może to ułatwić ostateczny wybór i rozwiać wszelkie wątpliwości chociażby w sytuacji, gdy kupujemy coś po raz pierwszy.

Z kolei w sekcji “podobne” znajdziemy towar, jak najbardziej zbliżony do poszukiwanego. Widoczne w tym polu produkty zostały dobrane na podstawie tej samej kategorii, zbliżonej gramatury, różnorodności marek itd. Dzięki temu w zaledwie kilka sekund można znaleźć tańszy odpowiednik albo wyszukać produkt, który precyzyjnie spełni nasze konsumenckie oczekiwania.



Aplikacja jest już dostępna w AppStore oraz na Windows Phone i jest całkowicie bezpłatna! Dlatego warto być świadomym konsumentem i w tym momencie sięgnąć po telefon i zainstalować Kwit Skaner! Dzięki swojej prostocie i szykobści użycia od teraz zakupy staną się czystą przyjemnością! I co najważniejsze będą najtańsze! Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia bądź chcielibyście żebyśmy coś zmienili prosimy o kontakt: kontakt@kwit.pl.



KWIT TEST: Winiary pomysł na makaronową patelnie.

Pomysł na makaronową patelnię z warzywami i mięsem mielonym to szybkie danie instant, którego przyrządzenie zajmuje zaledwie kilka minut i jest banalnie proste. Przed rozpoczęciem testu zastanawiał nas przede wszystkim końcowy smak oraz efekt wizualny. Czy danie spełniło nasze oczekiwania? Czy jakość jest adekwatna do ceny? Sprawdźcie sami!



W opakowaniu znajdziemy saszetkę z proszkiem niezbędnym do zrobienia sosu oraz suche kluski. Aby w pełni przygotować danie i zrealizować przepis należy zaopatrzyć się dodatkowo w cukinię, cebulę, czerwoną paprykę, mięso mielone (250g) oraz jedną łyżkę oleju stołowego.



Warzywa kroimy w słupki z wyjątkiem pomidorów, które powinny być posiekane w kostki. Następnie na rozgrzanej patelni początkowo podsmażamy mięso (przez ok. 3 minuty), a następnie dodajemy warzywa. W kolejnym kroku mieszamy “Pomysł na” z ok. 300ml wody i całą konsystencje przelewamy na patelnie. Gdy woda się zagotuje dodajemy makaron i mieszamy do momentu całkowitego wyparowania wody. Gotowe!



Mimo, że preferujemy samodzielnie przyrządzane sosy oraz na co dzień unikamy dań typu instant to trzeba przyznać, że byliśmy mile zaskoczeni. :) O ile zaprawa przy pierwszym spróbowaniu kojarzy się z typowym sosem pomidorowym z proszku, to całość trzeba przyznać, że smakowała wyjątkowo przyzwoicie. Na plus zasługuje także kleista i gęsta konstystencja.

Jedynym minusem jest oczywiście skład, który prezentujemy poniżej i pozostawiamy osobistej ocenie. Jednakże wychodzimy z założenia, że z powodu braku czasu, można sobie czasami pozwolić na tego typu danie.



Składniki:

kluski (mąka pszenna, olej roślinny, woda, sól, regulator kwasowości (E501 (i)), stabilizator (E452 (i)), przeciwutleniacze (E320, E321)), saszetka (sól jodowana, warzywa suszone 3, 3% (pomidor, czosnek, cebula, burak czerwony), maltodekstryna, cukier, przyprawy (oregano, tymianek, rozmaryn, pieprz czarny, chilli), ekstrakt drożdżowy suszony, olej roślinny, aromaty (z glutenem), regulator kwasowości (kwas cytrynowy), barwnik (ekstrakt z papryki)), Produkt może zawierać śladowe ilości mleka, jaj, soi, selera, gorczycy i sezamu.

Wobec tego Winiary pomysł na makaronową patelnie to HIT, czy KIT?



Chcesz samodzielnie ocenić produkt? Kup już teraz za pośrednictwem platformy Kwit.pl!


Jakim typem konsumenta jesteś? Sprawdź już teraz!

Drodzy Użytkownicy!

Poza szybkim i wygodnym miejscem do robienia zakupów spożywczych online, a także dostarczaniem Wam kompleksowych usług z zakresu e-FMCG, zależy nam przede wszystkim na umacnianiu naszych więzi. Z tego powodu między innymi dzielimy się z Wami najnowszymi informacjami branżowymi, tym co dobre i pozytywne, ale chcemy być także odskocznią od codziennej gonitwy. Dlatego dzisiaj prezentujemy specjalnie przygotowany i opracowany przez nas quiz, dzięki któremu dowiecie się jakim typem konsumenta jesteście!

Czujecie się bardziej zakupowym maniakiem, czy też rozważnym i oszczędnym konsumentem? Sprawdźcie już teraz!

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl ;)


Witamy kolejnego partnera Kwit.pl! Sklep ToTu otwiera się online!

Drodzy Użytkownicy!

Ostatnio informowaliśmy o metamorfozie Kwit.pl w innowacyjną platformę internetową, która oferuje możliwość otworzenia własnych e-delikatesów. Odkąd media obiegła informacja o nowej funkcjonalności serwisu spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem, przede wszystkim ze strony lokalnych przedsiębiorców branży spożywczej. Okazało się, że tego typu miejsce było potrzebne i w efekcie pozyskaliśmy pierwszego Klienta!

Z przyjemnością przedstawiamy Wam sklep spożywczo-monopolowy ToTu z Krakowa! Od dziś zrobicie w nim zakupy również online!



Tylko pięć prostych kroków dzieli Was od zrobienia zakupów online!

1. Zarejestruj się na stronie www.totu24.net.

2. Skomponuj swój własny koszyk dodając do niego interesujące Cię produkty.

3. Wybierz rodzaj płatności.

4. Określ formę dostawy (odbiór w sklepie, dostawa sklepu w okolicy bądź kurierem). Koszt dostawy już od 4,90 zł na terenie Krakowa!

5. Wybierz ramy czasowe, w których chcesz otrzymać albo zgłosić się po zakupy.

GOTOWE!




Przedstawiamy Kwit FMCG, źródło pożywnych informacji z branży!

Drodzy Użytkownicy!

Przez ostatnie miesiące uważnie monitorowaliśmy rynek informacji branżowych. Zauważyliśmy pewną lukę związaną z brakiem w Internecie miejsca poświęconemu wyłącznie handlowi żywnością w sieci. Z tego powodu postanowiliśmy uzupełnić naszą działalność o nowy koncept, który dopełni istotę funkcjonowania naszej marki, a jednocześnie będzie przydatny menadżerom, specjalistom, marketerom oraz miłośnikom sektora e-FMCG.

Tak powstał Kwit FMCG, czyli pierwszy w Polsce portal informacyjny, który został wyspecjalizowany pod kątem branży e-grocery. Serwis jest agregatorem treści przekierowującym do najrzetelniejszych i najbardziej prestiżowych źródeł informacyjnych z kraju, Europy oraz świata.

Chcecie być na bieżąco? Zapiszcie się do naszego newslettera już teraz! Cyklicznie będziemy Wam przesyłali porcję najświeższych informacji! Ponadto jeżeli chcielibyście podzielić się z nami jakimś news’em albo uważacie, że powinniśmy o czymś napisać to dajcie nam znać na: kontakt@kwit.pl.

Adres strony: https://fmcg.kwit.pl/

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl ;)




Kwit.pl na tle światowych gigantów e-handlu

Zgodnie ze starym porzekadłem, aby firma osiągnęła sukces powinna od samego początku działalności mierzyć się z liderami danej branży. Na czele światowego rynku e-commerce od kilku lat bez wątpienia jest Amazon, Google Express oraz Instacart. Wszystkie niestety na chwilę obecną nie oferują swoich usług w Polsce. Jak wypada na ich tle Kwit.pl?

Amazon (Fresh&Prime Pantry)
Cena:

1. Prime Pantry: obowiązkowe jest członkostwo klubowe, które kosztuje $99 rocznie, dodatkowo każde “pudełko” w ramach “Prime Pantry Box” wynosi $5,99.

2. Fresh: przy zakupach powyżej $35 dostawa gratis, dodatkowo dochodzi koszt opłaty członkowskiej (Prime Membership).

Dostępność:

1. Prime Pantry: Cały obszar Stanów Zjednoczonych włączając Hawaje oraz Alaskę.

2. Fresh: Obszar Seattle, Północna i Południowa Kalifornia, Nowy Jork.

Sposób dostawy: Bezpośrednio do domu poprzez dostawcę lub dron. W niektórych regionach możliwy jest także odbiór osobisty w określonych punktach.

Zaopatrzenie: Własne bądź poprzez określonych dostawców.

Opis: Firma Jeffa Bezosa jest znana w Polsce głównie ze swoich magazynów i…dyskusji na temat warunków pracy panujących w tych miejscach. Nic w tym dziwnego, ponieważ Amazon zatrudnia w naszym kraju rzeszę ludzi, a niestety nie oferuje swoich usług, co przekłada się na spore zainteresowanie mediów i stawia firmę w mało korzystnym świetle. Jednakże wracając do sedna sprawy warto skupić się na dwóch typach usług: Fresh oraz Prime Pantry. Obie posiadają podobny charakter dostaw: “same-day” oraz “early-day” (tego samego dnia albo najpóźniej następnego poranka). Innowacyjność Prime Pantry polega na tym, że konsument robiąc zakupy wypełnia produktami swój “box”, przy czym widzi na bieżąco ilość wolnego miejsca obok opisu każdego produktu (np. pozostało 15%). System skrzynek jest o tyle korzystny, że użytkownik płaci wyłącznie $5,99 za koszt pudełka, więc dostawa jest niezależna od czynników takich jak odległość od miejsca zamieszkania, czy też waga asortymentu. Targetem tej usługi są głównie osoby kupujące w sieci asortyment z długim terminem przydatności do spożycia tj. proszki do prania, płyny do kąpieli itp. Czy istnieją wobec tego jakieś minusy? Z pewnością zaliczymy do nich skomplikowany i niewygodny system opłat oraz ograniczona baza produktowa (niektóre przedmioty można zamówić tylko, jako dodatek do stałych zleceń).



Z kolei Amazon Fresh nastawiony jest na asortyment o krótkim terminie spożycia. W jego ofercie znajdziemy szereg świeżych produktów od koperku po egzotyczne owoce. Klienci w wygodny sposób mogą składać zamówienia przez cały tydzień od godziny 6 rano do północy. W przypadku wyboru opcji dostawy do dwóch godzin jest ona całkowicie bezpłatna, zaś do godziny użytkownik musi zapłacić $8. Dużym plusem z pewnością jest także dbałość o wysoką jakość oferowanych produktów. Analizując amerykańskie blogi zajmujące się “testowaniem” e-sklepów zauważyliśmy, że Amazon stara się faktycznie zasłużyć na swój przydomek “fresh”, co widać na poniższym zdjęciu.



Od nas firma Jeffa Bezosa bezapelacyjnie otrzymuje duży plus za innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jako pierwsza firma na świecie zamierza wprowadzić w 2015 roku dostarczanie zamówień za pomocą zaprogramowanego drona (Amazon Prime Air), który bezpośrednio z magazynu zabiera towar i “wysyła” pod dom klienta. Mało tego! Dzięki innemu urządzeniu, Amazon Dash, już teraz skanując kod produktu lub wymawiając jego nazwę jesteśmy w stanie skompletować nasz e-koszyk spożywczy w zaledwie kilka minut i bezpośrednio zrobić zakupy bez użycia komputera, czy też innego urządzenia mobilnego.



Instacart

Cena: $3,99 za dostawę w dwie godziny, $5,99 za dostawę w godzinę przy minimalnym zamówieniu $35. Możliwe są także nieograniczone bezpłatne dostawy, przy koszcie każdorazowym koszcie zamówienia powyżej $35 i uiszczeniu opłaty abonenckiej wynoszącej $100 za rok.

Dostępność: Stany Zjednoczone (Atlanta, Austin, Boulder, Boston, Chicago, Denver, Houston, Los Angeles, New York City, Philadelphia, Portland, San Francisco, San Jose, Seattle, Washington, DC.)

Sposób dostawy: Bezpośrednio do domu poprzez dostawcę pozyskanego poprzez proces crowdsourcingu.

Zaopatrzenie: Sklepy znajdujące się w okolicy.

Opis: Instacart w odróżnieniu od Amazona nie ma własnych magazynów, sterowników, czy też samochodów ciężarowych. Firma opiera się na działaniu tzw. “personal shopperów”, czyli osób które po otrzymaniu zamówienia kupują w okolicy określony towar i dowożą go pod drzwi odbiorcy. Aby zostać takim dostawcą wystarczy być wyłącznie osobą pełnoletnią i posiadać własne auto. Rozliczanie odbywa się na podstawie prowizji od wartości i ilości zrealizowanych zamówień oraz czasu dostawy (rekord to 12 minut!). Instacart tym samym współpracuje z wieloma lokalnymi sklepami, co przekłada się na zróżnicowaną i bogatą ofertę asortymentu. Użytkownicy serwisu poza szybkością dostaw cenią sobie również w tej firmie także profesjonalą obsługę klienta. Poza starannym zapakowaniem zakupów, konsumenci mogą korzystać także z pomocy wirtualnego konsultanta, który w przypadku wątpliwości doradzi, jakie produkty wybrać do swojego koszyka. Plusem jest także prosty i czytelny wygląd witryny, dzięki czemu nawet laik poradzi sobie ze zrobieniem e-zakupów. Jedyną negatywną rzeczą, którą dostrzegliśmy jest brak respektowania kart lojalnościowych oraz bonów. Jest to dosyć duże uchybienie, ponieważ robiąc codziennie zakupy można stracić wiele punktów konkursowych, czy też innych profitów wynikających z przywiązania klienta do marki.



Google Express

Cena: W okresie testowym pierwsze trzy miesiące są za darmo. Z kolei roczne członkostwo kosztuje $95, a w przypadku opcji abonamentowej wynosi $10 miesięcznie (przy minimalnym zamówieniu $15).

Dostępność: Stany Zjednoczone (regiony: San Francisco, Peninsula, San Jose, Wschodnie Los Angeles, Manhattan, Chicago, Boston and Washington, DC).

Sposób dostawy: Bezpośrednio do domu (przez całą dobę).

Zaopatrzenie: Sklepy partnerskie posiadające swoje placówki stacjonarne tj. Costco, Target, Toys “R” Us.

Opis: Google Express (dawniej Google Shopping Express) pozyskał rzeszę klientów, dzięki swojemu eksperymentalnemu programowi ekspresowych dostaw. Usługa przez pierwsze pół roku była darmowa, bez minimalnej wartości zamówienia, co zaangażowało konsumentów w ten projekt. Niestety obecnie członkostwo jest płatne, ale i tak jego cena jest konkurencyjna w stosunku do wyżej opisanego Amazona, z którym de facto firma prowadzi otwartą walkę o rynki zbytu. Google Express działa w bardzo prosty sposób. Klient dodaje do koszyka produkty dostępne na stronie, składa zamówienie i oczekuje na dostawę tego samego dnia (a teraz nawet w nocy!). Niewątpliwie na plus zasługuje fakt, że użytkownicy mają honorowane karty stałego klienta oraz mogą płacić chociażby bonami. Z kolei dużym minusem jest brak dostępności świeżego asortymentu (tylko produkty długoterminowe) oraz mało precyzyjne okna dostawy zamówień (brak konkretnej godziny tylko określone przedziały czasowe). Gigant z Mountain View stara się także funkcjonować w zgodzie ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, dlatego wszystkie zakupy starannie pakuje w opakowania przyjazne środowisku.



Kwit.pl

Cena: Członkostwo jest bezpłatne, zaś koszt dostawy uzależniony jest od polityki danego sklepu dostępnego na platformie (od 0zł do 16zł)

Dostępność: Polska (regiony określone poprzez dostępność określonych sklepów).

Sposób dostawy: Odbiór osobisty w sklepie bądź bezpośrednia dostawa do domu (m.in. kurierem, czy też poprzez Pocztę Polską).

Zaopatrzenie: Sklepy partnerskie dostępne na terenie całej Polski.

Opis: Kwit.pl, należący do spółki Saving Cloud, cechuje się prostym i nieskomplikowanym designem. Użytkownik po wpisaniu kodu pocztowego wybiera po opisie określony sklep. Następnie dodaje produkty do koszyka, składa zamówienie i odbiera je przeważnie tego samego dnia. Zdecydowanym plusem jest bezpłatne członkostwo oraz bogaty wybór ponad 123 000 produktów (w tym świeże, bio, art. zwierzęce, czy też unikatowe art. własnej produkcji). Wartą uwagi opcją jest także możliwość dzielenia się tzw. “publicznymi koszykami”, czyli tematycznymi zestawami artykułów spożywczych, które mogą tworzyć przepis albo imprezowy niezbędnik. Co więcej platforma pozwala na monitorowanie zmian i wahań cen w ciągu ostatnich 30 dni (wraz z opcją powiadomień), dzięki czemu można w prosty sposób zrobić najtańsze zakupy online. Jedynym minusem pozostaje niezbyt duża ilość dostępnych sklepów. Jednakże Kwit.pl planuje w najbliższym czasie kolejne wdrożenia i integracje, w tym także, z lokalnymi sklepami!





NOWOŚĆ! Kupuj najtaniej online i otwórz własne e-delikatesy!



Drodzy Użytkownicy!

Słuchając Waszych opinii i sugestii postanowiliśmy usprawnić oraz wzbogacić nasz serwis o dodatkowe funkcje. Efektem przemian jest metamorfoza Kwit w platformę internetową, która zrewolucjonizuje polski rynek e-spożywczy. Czego możecie się spodziewać?

Kwit.pl nadal pozostanie idealnym miejscem do robienia wirtualnych zakupów. Będziecie mogli wciąż śledzić bieżące oferty marketów, porównywać ceny produktów i kupować je najtaniej online. Usprawniliśmy nasze funkcjonalności i design tak, aby uniknąć problemu braku zamienników, czy też niepełnej oferty.

W nowej wersji skupiliśmy się również na poszerzeniu bazy sklepów oraz asortymentu. Absolutną nowością jest możliwość rozpoczęcia działalności w formie online! Mianowicie od teraz dosłownie każdy, nawet najmniejszy sklep, będzie mógł otworzyć swój internetowy odpowiednik na naszej platformie. Będziemy zapraszać do nas Wasze okoliczne sklepy osiedlowe, tak abyście mogli zrobić zakupy przez Internet i otrzymać je jeszcze tego samego dnia, czy to pod drzwi, czy przy drodze z pracy. Zakupy przez Internet nigdy wcześniej nie były aż tak szybkie, proste i przyjemne!

Platforma do prowadzenia sklepów spożywczych, to absolutna nowość na polskim rynku e-commerce. Jesteśmy w stanie przenieść każdy sklep do sieci, w zaledwie jeden dzień. Za rozsądną cenę dostarczymy pełen pakiet narzędzi od domeny, przez zdjęcia aż po opisy produktów! Sprzedawcy otrzymają od nas dodatkowo specjalne urządzenie do drukowania zamówień, a całość będzie obsługiwana przez zintegrowany system dostaw.

Mało tego! Zależy nam na wspieraniu lokalnych sklepikarzy i promowaniu polskiej przedsiębiorczości, dlatego oferujemy także pomoc marketingowo-PR’ową! Każdy kto zdecyduje się założyć swój sklep na naszej platformie, w zależności od wybranej oferty, otrzyma dopasowany do potrzeb pakiet reklamowy. Zamierzamy przeprowadzać zarówno działania offline w postaci chociażby ulotek i unikatowych toreb promocyjnych, jak i działania online takie jak kampanie Google AdWords, czy też reklamy YouTube. Od teraz dosłownie każdy bez dużych nakładów finansowych i bez specjalistycznej wiedzy o branży e-grocery może przenieść swój biznes do sieci i zwiększyć przychody, które będzie można na bieżąco monitorować w prostym w obsłudze panelu administracyjnym.

To nie koniec nowości! Kwit.pl ewoluuje w zupełnie nowy wymiar rzeczywistości, jako pierwsza tego typu platforma w Polsce! Wraz z wprowadzanymi zmianami zależy nam przede wszystkim na wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców z naszego lokalnego rynku. Sieciówki korporacyjne wbrew pozorom nie mają najniższych cen. Poza tym są napędzane ogromną machiną marketingową i dążą do całkowitej ekspansji, co prowadzi do bankructwa wielu sklepikarzy, dla których jest to walka z wiatrakami. Chcemy coś zmienić w tym temacie, a przede wszystkim pomóc i umożliwić nawet mikroprzedsiębiorcom otworzenie w niezwykle prosty i tani sposób własnego sklepu online.

Sprawdź już teraz i otwórz własne e-delikatesy!

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl :)




Czy wiesz ile tracisz na codziennych zakupach spożywczych?

W ciągu ostatnich miesięcy na półkach sklepowych możemy zaobserwować duże zmiany cen. Wpływ na to miał oczywiście okres wakacyjny, w którym ceny wielu regionalnych oraz sezonowych warzyw i owoców poszły w dół, zaś innych w górę. Jednakże na rynku da się zauważyć także obecną strategię cenową przedsiębiorstw.

W gospodarce rynek dostał chwilowej zadyszki. Firmy nie mają przedmiotów, które mogłyby poddać optymalizacji kosztów, trudniej także o zwiększenie sprzedaży przy rosnącej konkurencji, więc często taka sytuacja doprowadza do wzrostu cen. Doświadczenie oraz dane sprzedażowe z ostatnich lat pozwalają przewidzieć reakcje klientów w takich sytuacjach. Aczkolwiek w ostatnim czasie zmienił się rynek i konsumenci coraz częściej sięgają po porównywarki cenowe, które odkrywają bez skrupułów wszystkie karty i wskazują, gdzie jest po prostu najtaniej. Ponadto wraz z ewaluowaniem branży spożywczej do sfery online rozrosły się fora stanowiące główne źródło opinii konsumenckiej o produkcie oraz na potęgę powstają kolejne e-markety prześcigujące się w cenach, które Polacy pokochali. Świadczą o tym ostatnie dane wskazujące na to, że w Polsce e-FMCG stanowi już prawie 6% PKB. Chwilowy wpływ popularności e-commerce? Raczej początek nowej ery w sferze zakupów!

Przeprowadźmy wobec tego test. Stworzymy typowy e-koszyk spożywczy, w którym ulokujemy najczęściej kupowane produkty ostatniego miesiąca. Nasze zakupy będą składać się z następujących towarów:

*Naturalna woda źródlana marki Nestle Aquarel; 1,5 L

*Mleko Łaciate UHT 2%; 1L

*Kawa mielona Maxwell House; 250g

*Olej Kujawski; 1L

*Pieczywo lekkie Wasa 7 zbóż; 140g

*Zioła prowansalskie Prymat; 10g

*Dżem z czarnej porzeczki Łowicz; 280g

*Płatki Kangus Nestle; 250g

*Zupa Żurek Winiary; 51g

*Nektar z czarnej porzeczki Hortex; 1L

*Herbata czarna Yellow Label Lipton; 50g

*Kinder Czekolada Ferrero; 100g

*Baton Lion Nestle; 43g

W naszym koszyku znalazło się łącznie 13 produktów, które jak już zostało wspomniane zostały wybrane na podstawie rankingu najpopularniejszych produktów zeszłego miesiąca. Części z nich nie było na stanie sklepów, które zostały objęte badaniem, dlatego w miejscu żółtych kółek wprowadzono ich zamienniki- były one najbardziej zbliżone cenowo i opisowo do docelowego produktu. Warto także dodać, że badanie zostało także przeprowadzone na terenie Warszawy. Oto efekt porównania koszyków w najpopularniejszych sklepach na platformie internetowej Kwit.pl :

Jak widać na załączonym obrazku na podstawowych, codziennych zakupach pierwszego użytku jesteśmy w stanie zaoszczędzić nawet 8 zł, co w przybliżeniu daje ok. 0,62 zł oszczędności na każdym produkcie. Kwota nie wydaje się robić diametralnej różnicy, ale należy jeszcze raz zaznaczyć, że to są CODZIENNE zakupy. Wobec tego w skali miesiąca różnica może wynieść nawet kilkaset złotych, co można wyraźnie odczuć w portfelu. Z badania wyłączyliśmy MarketBio.pl, ponieważ ten sklep specjalizuje się w sprzedaży głównie produktów ekologicznych. Wobec tego porównanie takiego typu byłoby nieobiektywne.

W jaki sposób uniknąć zatem takiej sytuacji, którą opisujemy powyżej? Przede wszystkim warto na samym początku się zastanowić czego właściwie potrzebujemy aby nasze zakupy były jak najbardziej przemyślane. Pozwoli to nam oszczędzić nie tylko pieniądze, ale i czas. Dlatego niezbędnikiem powinna być zakupowa lista. Ponadto w przypadku wirtualnych zakupów warto korzystać z niezależnych z porównywarek cenowych zarówno pojedyńczych produktów, jak i całych koszyków. Dzięki takiemu rozwiązaniu czarno na białym będzie widoczne, który market w danym momencie oferuje najtańsze zakupy. Poza tym warto także zapisać się na powiadomienia o cenach, które oferuje chociażby serwis Kwit.pl. Są to wirtualne doniesienia o zmianach cen konkretnych towarów oraz ich promocjach.


ABC zakupów spożywczych, czyli jak kupować z głową!

A – analityczne myślenie to jest to!

Podstawowym błędem popełnianym przez konsumentów jest brak dokładnie zaplanowanych zakupów. Zamiast wylistować jeszcze w domu niezbędne produkty to większość osób chaotycznie wyrusza do danego supermarketu. Na takie posunięcie tylko czekają sklepy, których klienci są narażeni na uleganie wpływom wielu zabiegów marketingowych i sprzedażowych. Nie od dziś wiadomo, że rozkład towarów oraz ustawienie alejek nie jest przypadkowe. Co więcej statystyki mówią same za siebie. Bez dokładnie sprezycowanej listy nieświadomie dorzucamy do koszyka więcej zbędnych towarów, co niepotrzebnie zwiększa nasze wydatki.

Nasza rada: Przed zakupami warto dokładnie przemyśleć i spisać, co tak naprawdę jest bezwzględnie potrzebne. Dopiero z taką uprzednio przygotowaną listą “niezbędników” najlepiej udać się do supermarketu. Nasze zakupy wówczas będą przemyślane i unikniemy nadwyżki oraz zbędnych wydatków. Ponadto w przypadku zakupów online istnieje możliwość stworzenia wirtualnego koszyka (listy), do którego można wrócić w danym czasie.

B – bo najtaniej jest w sieci!

Nie bez powodu w Polsce coraz częściej mówi się o e-grocery. Pojęcie będące jeszcze jakiś czas temu wyrażeniem egzotycznym dziś jest na ustach wielu osób. Otóż supermarkety szturmem przenoszą się do sieci. Coraz więcej klientów ceni możliwość odbioru gotowych zakupów albo ich bezpośrednich dostaw prosto do domu. W badaniach opinii doceniana jest przede wszystkim oszczędność czasu oraz właśnie wspomnianych pieniędzy! Produkty są często dużo tańsze, a konsument nie traci swoich profitów korzystając chociażby z punktów lojalnościowych. Ponadto w sieci istnieje możliwość porównanywania koszyków między sklepami, dlatego jesteśmy w stanie wybrać najlepszą z możliwych ofert.

Nasza rada: Rób zakupy w Internecie i korzystaj z porównywarek cenowych. Zapewni to maksimum korzyści, przy jednoczesnym minimum wysiłku. Sklepy dbają o jakość oferowanych usług i przykładają dużą wagę do m.in. świeżości dostarczanych produktów. Co więcej kilka miesięcy temu została zaktualizowana ustawa dotycząca ochrony praw konsumentów w sieci, dlatego nie ma już praktycznie żadnych racjonalnych obaw, które mogłyby powstrzymywać przed kupowaniem online.

C - często znaczy źle

Nie warto chodzić często na zakupy. Praktycznie większość standardowych produktów spożywczych wystarczy nam przynajmniej na tydzień ze względu na swoją długoterminowość (cukier, sól, nabiał itd.). Wyjątek może stanowić jedynie świeże pieczywo i artykuły jednodniowe tj. świeże soki. Należy wobec tego wybrać konkretne dni, w których “ruszymy na łowy” z listą niezbędników (patrz punkt A). Ewentualnie zachodzić do pobliskiego sklepu wyłącznie po asortyment z krótką datą spożycia. Najlepiej kupować w myśl zasady: raz, a porządnie. Warto w takim wypadku zwrócić uwagę na ofertę reklamową poszczególnych sklepów, które często sprzedają w tzw. “wielopakach”. Dla przykładu kupując dwa opakowania sera, trzeci otrzymujemy gratis. Ponadto cena za większą ilość jest dużo niższa tzn. bardziej się opłaca kupić 5kg cukru niż jego kilogram - wystarczy porównać.

Nasza rada: W domowym kalendarzu należy zaznaczyć dni, w których planowane będą zakupy. Najlepiej żeby był to dzień wolny od pracy, aby uniknąć zbędnego pośpiechu mogącego wywołać błędne podejmowanie decyzji. Analogicznie do punktu A warto posiadać przy sobie listę potrzebnych produktów i kierować się według niej. Warto zapoznać się także z aktualną ofertą sklepów i zwrócić uwagę na bieżące katalogi promocyjne.


Sprawdzone porady na długoterminowe przechowywanie żywności cz.2

Drodzy Użytkownicy!

Ostatnio na naszym blogu wspominaliśmy o tym w jaki sposób prawidłowo przechowywać żywność w lodówce. Tym razem chcielibyśmy zaprezentować Wam porady dotyczące długoterminowego magazynowania tzw. “artykułów suchych”. Aby prawidłowo skomponować swoją spiżarnię warto dowiedzieć się na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas przechowywania popularnych produktów.

Cukier

Ten składnik służy nam przede wszystkim do wypieku ciast oraz jako słodzik do napojów, jak na przykład kawa, czy też herbata. Jedynym mankamentem jest to, iż cukier pozostaje wrażliwy na wilgoć. Można ten problem wyeliminować dodając ziarna ryżu do pojemnika, który powinien stać w zaciemnionym miejscu w temperaturze pokojowej.

Sól

Znajduje się w każdej kuchni ze względu na swoje wielorakie zastosowanie. Jest to zarówno środek konserwujący, ale również składnik niezbędny do gotowania, a nawet sprzątania, czy też leczenia (sól jodowana). Nie bez powodu w Starożytności stanowiła środek płatniczy głównie ze względu na swoją niezniszczalność wynikającą z bezterminowości spożycia. Jednakże aby sól zachowała swoje właściwości należy przechowywać ją w ciemnym pojemniku i najlepiej schować do szafki (ewentualnie pod ręką mieć tylko solniczkę z małą ilością soli). Podobnie jak w przypadku cukru aby uniknąć podatności na wilgoć warto dodać kilka ziarenek ryżu albo drewnianych wykałaczek.

Kawa

Ten napój pochodzący z Etiopii stanowi główne źródło kofeiny na świecie. Wielu nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki dobrej kawy. Niewielu jednak przechowuje ją prawidłowo. Otóż kawę należy przechowywać w szczelnym pojemniku, najlepiej fabrycznym. W przypadku kawy mielonej warto zamknąć opakowanie specjalną klamrą, którą obecnie można nabyć w prawie każdym sklepie. Nie warto jej też trzymać w lodówce ani mrozić, ponieważ niska temperatura uśmierca olejki eteryczne w niej zawarte.

Miód

Polacy w szczególności uwielbiają ten słodki produkt spożywczy. Przede wszystkim ze względu na właściwości lecznicze oraz bogate źródło witamin. miód ma bardzo długi okres przydatności- nawet do 3 lat. Jednakże w temperaturze 17-18st. C. się krystalizuje, zaś powyżej 25st. C. upłynnia. Ponadto miód bardzo łatwo wchłania obce zapachy, dlatego powinno się go trzymać z dala od produktów o silnym aromacie. Co więcej ze względu na swoją higroskopijność miód wchłania także wodę i parę wodną z powietrza, dlatego powinien być szczelnie zamknięty w słoiku (najlepiej w szafce).

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl :)


Już jest! Internetowy Katalog Sklepów Spożywczych Kwit!

Drodzy Użytkownicy!

Kwit.pl nie zwalnia tempa i wprowadza kolejne nowości w serwisie. Tym razem postanowiliśmy usprawnić Wasze zakupy w sklepach stacjonarnych i stworzyliśmy internetowy Katalog Sklepów Spożywczych.

Katalog Sklepów Spożywczych to wirtualny informator, który wskaże Wam, gdzie w najbliżej okolicy zrobicie potrzebne zakupy. Za pomocą opcji geolokalizacji błyskawicznie wyznaczymy trasę dojścia bądź dojazdu do punktu docelowego. Co więcej katalog jest dostępny na urządzenia przenośne (smartfony, tablety), więc możecie mieć go zawsze przy sobie w razie potrzeby!

Na indywidualnym profilu sklepu w katalogu znajdują się szczegółowe dane kontaktowe. Co więcej uruchomiliśmy opcję możliwości subskrypcji w postaci newsletter’a. Dzięki takiemu rozwiązaniu na bieżąco będziecie mogli śledzić informacje dotyczące chociażby promocji i nowości. Ponadto wprowadziliśmy tzw. kategorie produktów, dzięki którym będziecie mogli w innowacyjny sposób wyszukiwać sklepy po dostępności poszczególnych artykułów spożywczych. Dla przykładu w nocy w razie potrzeby wskażemy, gdzie w okolicy będziecie mogli kupić pieczywo albo mleko. Z czasem profil sklepów będzie jeszcze bardziej rozbudowany, ponieważ planujemy dodać m.in. galerię zdjęć!

Aktualnie w katalogu dostępne są informacje na temat sklepów tj. chociażby Carrefour, Biedronka, Żabka, Tesco, Fresh Market oraz drogerie Rossmann. Sukcesywnie będziemy dodawali kolejne pozycje i poszerzali ofertę. W informatorze znajdą się także mniejsze sklepy i lokalne warzywniaki - u nas jest każdy mile widziany!

Chcecie wiedzieć gdzie w pobliżu można zagrać Lotto, otrzymać świeże pieczywo albo zapłacić kartą za zakupy? Katalog Sklepów Spożywczych Kwit zna odpowiedź na wszystkie te pytania!

Sprawdź już teraz: Katalog Sklepów Spożywczych Kwit

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl :)


W jaki sposób przechowywać żywność w lodówce? Sprawdzone porady.

Ryby i owoce morza

Świeże produkty tej kategorii nadają się zjedzenia wyłącznie przez okres 1-2 dni. Powinno się je trzymać na najzimniejszej, dolnej półce (zapobiegnie to wyciekaniu z nich płynu). Z kolei w przypadku zamrażania gotowe filety i owoce morza najlepiej przechowywać przez około 6-8 miesięcy. Warto też pamiętać aby wędzone ryby trzymać w zamkniętym pojemniku, w temperaturze 5-6 st.C. żeby ich charakterystyczny zapach nie przeszedł na resztę jedzenia w lodówce.

Nabiał

Produkty nabiałowe przeważnie mają krótki okres przydatności do spożycia. Mogą one być przechowywane zaledwie kilka dni. Niemniej jednak dłuższy termin ważności mają napoje mleczne zamknięte w kartonach (nawet kilka miesięcy), pakowane próżniowo jogurty i sery (ok. miesiąca) oraz pasteryzowane mleko. Podobnie jest z jajami, lecz je warto wyjąć z opakowania i wyłożyć na specjalnie przystosowaną do tego celu półkę. Jej temperatura zazwyczaj wynosi 4-5 st.C., przez co woda nie wyparowuje z jajek, dzięki czemu wolniej się starzeją.

Mięso i wędliny

Mięso najlepiej mrozić krojąc je na niewielkie partie, a następnie po umieszczeniu w foliowych torebkach można je włożyć do zamrażarki na 2-3 miesiące. Zaś mięso surowe zaleca się przechowywać w pojemnikach specjalnie do tego przeznaczonych (nawet w specjalnych półkach o ile nasza lodówka jest do tego przystosowana).

Produkty mączne i zbożowe

Najlepszym miejscem do przechowywania pieczywa jest drewniany lub plastikowy chlebak, który zapewnia dostęp do tlenu (opcjonalnie papierowe torby). Warto zapamiętać jedną regułę- pieczywo pleśnieje w ciepłych, beztlenowych warunkach, a z kolei czerstwieje w chłodnych. Chleb, czy też bułki można również mrozić nawet kilka miesięcy, zachowując wszystkie walory smakowe. Z kolei produkty zbożowe tj. herbatniki, czy też suchary powinno się przechowywać w puszce lub szklanym słoiku. Wiele osób dodaje także odrobinę grubej soli kuchennej do takiego pojemnika, która zapobiega wilgoci.

Z kolei jeśli chodzi o jedzenie gotowe to powinno być trzymane na górnej półce ze względu na odpowiednie ułożenie temperatury, przy czym:

*dania gotowane i pieczone z mięsem, rybą, jajkiem, warzywami- 3 dni

*sosy- 2 dni

*dania smażone: 1-2 dni

*sałatki i surówki: 1-2 dni

*dania z twarogiem, buliony, wywary oraz mięso w sosie: 1-2 dni

Na koniec ciekawostka: czy wiedzieliście, że jaja ugotowane na twardo można jeść nawet jeszcze przez tydzień? Powinny być tylko szczelnie przykryte, schłodzone i umieszczone w lodówce maksymalnie do dwóch godzin od momentu przygotowania.

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl :)


Pokonaj upał razem z Kwit.pl!

Drodzy Użytkownicy!

W ciągu ostatnich dni słupki rtęci wskazywały temperaturę powyżej 30 stopni. Takie upały zdecydowanie nie sprzyjają pracy i są niebezpieczne dla ludzkiego organizmu. Jak sobie z nimi radzić?

Przede wszystkim unikajmy zbyt długiego przebywania na słońcu, pamiętajmy o nakryciu głowy, kremowaniu się oraz bieżącym nawadnianiu i ochładzaniu organizmu.

W czasie upałów naturalna woda mineralna zapobiegnie odwodnieniu naszego organizmu oraz skutecznie ugasi pragnienie. W zależności od indywidualnych potrzeb przeciętny człowiek powinien jej pić ok.2-3 litrów dziennie.

Pamiętajcie, że pocenie się jest naturalną reakcją organizmu na wysokie temperatury i tym samym chroni go przed przegrzaniem. Niestety pocąc się jednocześnie tracimy dużo wody oraz soli mineralnych. Wobec tego miejcie na uwadze stałe nawadnianie i zaopatrzcie się już teraz w całą zgrzewkę wody! W którym wirtualnym sklepie kupicie swoją ulubioną wodę najtaniej? Sprawdźcie już teraz na Kwit.pl!

Ponadto warto zadbać o odpowiednie racje żywieniowe aby sukcesywnie nadrabiać stracone minerały. Potrawy i desery powinny być lekkie i przyjemne. Ciekawe przepisy i inspiracje znajdziecie w galerii Publicznych Koszyków.

W trakcie upałów i dużego natężenia słonecznego należy także pamiętać o swojej skórze i jej odpowiednim zabezpieczeniu. Szczególnie dotyczy to osób o cerze wrażliwej. Aby cieszyć się słońcem i zdrową cerą należy zadbać o odpowiednią pielęgnację. Pomogą Wam w tym kremy nawilżająco-odżywcze, które zawierają arnikę, miłorząb, witaminę C oraz wyciąg z kasztanowca, te wszystkie składniki wzmacniają naczynia krwionośne.

Warto też zadbać o odpowiednią wentylację pomieszczeń, w których spędzamy dużo czasu. Wiatrak wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Zdecydowanie unikajmy przeciągów. W razie potrzeby można się także wspomóc podręcznym wachlarzem. Miejmy go zawsze pod ręką!

Z pozdrowieniami,

Zespół Kwit.pl ☺


Rozwiązanie konkursu "Gorące lato w mieście z Kwit.pl"

Drodzy Użytkownicy!

Nasz konkurs niestety dobiegł końca. Otrzymaliśmy od Was mnóstwo zgłoszeń, za które pragniemy serdecznie podziękować. Jest nam bardzo miło.

Wybór nie był łatwy, ponieważ wszystkie nadesłane propozycje idealnie nadają się na nadchodzące lato i wakacje. Wasze przepisy były niezwykle kreatywne i pełne fantazji.

Pod uwagę wzięliśmy przede wszystkim spełnienie wszystkich wymogów konkursowych oraz oceny i opinie użytkowników serwisu. Aczkolwiek najważniejszym kryterium było zachowanie wymaganej tematyki przewodniej przepisu, czyli “Gorące lato w mieście z Kwit.pl”. Doceniliśmy także wkład włożony w fotorelację z przygotowań oraz dokładny opis poszczególnych etapów.

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe czynniki nasz konkurs wygrywa Ania B. ze swoim koktajlem truskawkowo-lodowym. Deser Ani zdecydowanie ochłodzi nas w upalne dni nadchodzących wakacji. Poza tym kluczowy składnik przepisu, czyli truskawki są charakterystycznym elementem każdego polskiego lata. Błyskawiczne i proste przygotowanie to jest to czego szukaliśmy!

Przypominamy także, że koniec konkursu nie oznacza końca zabawy z Publicznymi Koszykami. Zapraszamy do wspólnego dzielenia się przepisami oraz ulubionymi produktami! Od dzisiaj Wasza twórczość jest również widoczna na stronie głównej Kwit.pl :)

Gratulujemy!

Zespół Kwit.pl ;)


Konkurs! Wygraj darmowe zakupy na Kwit.pl!

Drodzy Użytkownicy!

Lubicie gotować? Jesteście kreatywni? Uwielbiacie lato? A może po prostu chcecie wygrać darmowe zakupy i zaoszczędzić 100zł? Jeśli tak to weźcie udział w naszym konkursie!

Wystarczy, że podzielicie się z nami oraz swoimi znajomymi przepisem na danie lub deser w myśl hasła “Gorące lato w mieście z Kwit.pl”! W jaki sposób? Po pierwsze należy założyć konto na Kwit.pl i stworzyć swój Publiczny Koszyk z konkursowym przepisem. Należy dodać minimum jedno zdjęcie (powinno przedstawiać gotową potrawę, ale docenimy także fotorelację z przygotowań) oraz rozpisać listę niezbędnych produktów.

Następnie gotowym koszykiem należy podzielić się ze swoimi znajomymi na Facebooku, a indywidualny link do niego (prosto z przeglądarki internetowej) przesłać na kontakt@kwit.pl wraz z imieniem i nazwiskiem. Wszystko zajmuje maksymalnie pięć minut i voilà!

Najciekawszy i najbardziej kreatywny przepis nagrodzimy bonem (o wartości 100zł) na zakupy Kwit.pl!
Na zgłoszenia czekamy do niedzieli (15.06.2014) do północy! Zwycięzcę poinformujemy drogą mailową oraz ogłosimy na naszym Facebook’u w poniedziałek 16.06.2014r. Śpieszcie się, ponieważ czasu zostało na prawdę mało!

Liczymy na Waszą kreatywność! Pamiętajcie, że chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę!

Pozdrawiamy,

Zespół Kwit.pl


Nowa formuła zakupów na Kwit.pl !

Dokładnie na początku 2013 roku wystartował serwis Kwit.pl - pierwsza w Polsce porównywarka cen produktów FMCG, która zrewolucjonizowała krajowy rynek e-spożywczy. Analizując na bieżąco opinie i sugestie naszych klientów, postanowiliśmy usprawnić funkcjonowanie portalu i wprowadzić kilka innowacyjnych zmian.

Tak jak do tej pory zakupy rozpoczynasz od wpisania kodu pocztowego. Kwit.pl automatycznie wskazuje sklepy internetowe, które oferują dostawę pod wskazane miejsce. Następnie za pośrednictwem intuicyjnej wyszukiwarki lub kategorii tematycznych wybierasz interesujące Cię produkty z oferty ponad 86 000 towarów.

I tutaj pojawia się nowość: po wybraniu pierwszego produktu sklep, w którym produkt ten jest dostępny w najlepszej cenie, zostaje ustawiony jako tzw. “Twój aktualny sklep”. Oznacza to tyle, że kolejne wyszukiwania produktów będą się odbywać w ramach asortymentu tego sklepu. “Twój aktualny sklep” można oczywiście dowolnie zmieniać. To Ty decydujesz, gdzie ostatecznie zrobisz zakupy, a Kwit.pl podpowiada, czy produkty, które już są w koszyku, są też dostępne w innym sklepie, i ewentualnie proponuje tzw. zamienniki.

Przykładowy koszyk zakupów na Kwit.pl

Jakie są zalety nowego rozwiązania? Jeszcze większa przejrzystość oraz wyraźna informacja, gdzie w danej chwili możesz skorzystać z najlepszej oferty, a co najważniejsze: w którym e-markecie znajdzie wszystkie poszukiwane produkty. Teraz Twoje zakupy staną się jeszcze szybsze i przyjemniejsze! Oczywiście do finalizacji transakcji w wybranym sklepie niezmiennie wystarczy jedno konto na Kwit.pl.

Obecnie współpracujemy z czołowymi internetowymi marketami takimi jak: Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl, czy też Tadex24. Stale poszerzamy platformę sklepów zintegrowanych z naszym serwisem, dlatego już wkrótce możecie spodziewać jeszcze większych możliwości.

Pozdrawiamy,

Zespół Kwit.pl :)


Kwit udoskonala e-asystenta zakupów oraz powiadomienia o cenach!

Od dzisiaj portal Kwit.pl usprawnił funkcjonowanie swoich dwóch bezpłatnych usług- Kwit Asystent oraz Powiadomienia o cenach.

Wirtualny Asystent Kwit’a jest rozszerzeniem dla przeglądarek Internetowych (jako wtyczka plug-in) pozwalającym na bieżąco monitorować ceny przeglądanych w sieci produktów spożywczych. Za każdym razem, gdy będzie wyświetlana strona danego towaru w e-delikatesach, asystent zakupów poinformuje o cenach w innych sklepach (dzięki czemu można skorzystać z najtańszej oferty i tym samym zaoszczędzić pieniądze). Baza produktów jest na bieżąco aktualizowana, tym samym użytkownik ma zawsze dostęp do świeżych informacji. Asystent Kwit’a aktualnie jest dostępny, jako rozszerzenie dla przeglądarek: Google Chrome, Opera, Firefox.

Z kolei Powiadomienia o cenach to informacje, dotyczące zmiany cen produktów, które użytkownicy otrzymują automatycznie drogą elektroniczną.

Usługa wskazuje zmianę ceny jaka wystąpiła w interesującym użytkownika obszarze, dzięki czemu widać o ile jest tańszy bądź droższy interesujący produkt.

Aby rozpocząć korzystanie z powiadomień wystarczy znaleźć w serwisie produkt i na dole pod opcją “Zapisz się na powiadomienia o cenach” wpisać swój adres e-mail. Serwis automatycznie będzie informował użytkowników, gdy cena towaru ulegnie zmianie.

Serwis Kwit.pl to internetowa porównywarka cen produktów FMCG ze wszystkich największych e-marketów w Polsce. Pozwala ona na dokonywanie zakupów bez przechodzenia do serwisu docelowego sklepu (wystarczy jedno konto do obsługi wszystkich e-sklepów).

Portal aktualnie współpracuje z czołowymi internetowymi marketami takimi jak: Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl, czy też Tadex24.

RSS

Bądźcie na bieząco z informacjami w Kwit.pl, link do naszego kanalu RSS znajdziecie tutaj.

Facebook

Twitter