FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Porównanie cen

Podanie kodu pocztowego umożliwia dostosowanie oferty produktowej prezentowanej w Kwit.pl do sklepów, które dostarczają zakupy do Twojej lokalizacji zarówno za pomocą kuriera jak i własnymi środkami transportu. Oczywiście bez podawania kodu pocztowego także można przeglądać produkty ze wszystkich sklepów, ale jego podanie zapewnia prezentację cen ze sklepów w których faktycznie możemy dokonać zakupu.
Wiele internetowych delikatesów oprócz dowozu własnego oferuję także wysyłkę kurierem, których koszty często są bardzo podobne. W związku z czym zakupy mogą być wysłane do dowolnego miejsca w Polsce. W przypadku zakupów, które nie obejmują produktów wymagających przechowywania w chłodni skorzystanie z internetowego marketu z innego rejonu może być bardzo oszczędną alternatywą.
Porównywarka Kwit.pl jest serwisem agregującym produkty z największych e-sklepów w Polsce. Wybierając konkretny produkt nie musimy od razu decydować gdzie go kupimy. Kwit.pl wyceni cały koszyk w każdym ze sklepów, który sprzedaje wybrane lub podobne produkty i na tej podstawie można wybrać najtańszą ofertę. Dodanie produktu w konkretnym sklepie jest możliwe poprzez wybranie "kup teraz" w zakładce Ceny na stronie produktu.
Kwit.pl prezentuje ofertę i ceny ze spożywyczych sklepów internetowych, które oferują dowóz do miejsca zamieszkania klienta. Powyższe sklepu jak i inne sklepy stacjonarne nie dysponują swoimi internetowymi odpowiednikami i aktualnie nie mamy możliwości porównania ich oferty.
Mimo znaczących podobieństw ofertowych niektóre sklepy mogą nie posiadać akutalnie danego towaru w magazynie lub w ofercie. Kwit.pl automatycznie wybiera alternatywny produkt jak najbardziej zbliżony do tego wybranego, który akurat jest dostępny w danym sklepie.
Podczas wyceny koszyka sklepy są segregowane według ceny wśród sklepów w których wystąpiło najlepsze dopasowanie wybranych produktów. Jeżeli w danym sklepie użyto zamienników to będzie się on znajdował dalej, mimo niższej ceny, niż sklep w którym występują wszystkie wybrane przez nas produkty. Oczywiście sposób sortowania można zmienić wybierając odpowiednią metody z listy znajdującej się w prawym górnym rogu nad tabelą wyceny. Sklepy w których nie znaleziono szukanych produktów lub użyto zbyt wielu zamienników są ukryte do opcjonalnego rozwinięcia.

Zamówienia

Przy składaniu zamówienia wystarczy podać imię, nazwisko i adres dostawy. Nie musi się on pokrywać z danymi osoby płacącej za zamówienie. Podobnie możemy zamówić zakupy do miejsca pracy. Wielu kurierów sklepów oferuje przepakowaniu towarów z samochodu dostawczego do samochodu klienta.
Kwit.pl pośredniczy w procesie zakupowym w celu wybrania najkorzystniejszej oferty w jednym miejscu bez konieczności zakładaniu wielu kont w każdym ze sklepów. Natomiast zamówienie jest realizowane przez sklep docelowy i to on jest odpowiedzialny za kwestię dostawy i ewentualnej reklamacji.
Minimalna kwota zamówienia jest różna dla każdego sklepu. Można ją sprawdzić w tabeli sklepów na stronie głównej. Ponadto w przypadku braku jej osiągnięcia jest ona zakomunikowana podczas wyceny koszyka.
Niestety, narazie nie oferujemy składania zamówień łączonych z róznych sklepów.

Płatności

Możliwe sposoby płatności zależa od sklepu docelowego w którym decydujemy się złożyć zamówienie. Większość sklepów oferuje płatność przelewem lub gotówka za pobraniem.
Składający zamówienie nie jest obciążony żadnymi kosztami, ani ukrytymi opłatami z tytułu składania zamówienia w Kwit.pl. Korzystanie z serwisu, a także z powiązanych z nim aplikacji mobilnych jest całkowicie darmowe (pomijając możliwe koszty transmisji danych przez sieć komórkową podczas korzystania z Internetu).

Wysyłka

Taka możliwość istnieje w przypadku wyboru dowozu własnego przez sklep. Można wtedy wybrać okno godzinowe w którym możemy spodziewać się dostawy. W przypadku dostawy kurierem nie ma takiej możliwości choć część kurierów ma zwyczaj dzwonić przed dostawą umówić się na konkretną godzinę kiedy będziemy pod wskazanym adresem.

Konto

Aby usunąć konto w Kwit.pl należy zalogować się, następnie w kliknąć na "Twoje konto" w prawym górnym rogu ekranu i w zakładce "Ustawienia" wybrać na dole opcję "Chcesz usunąć swoje konto?". Następnie należy podążąć zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj sie z nami na kontakt@kwit.pl, a postaramy się Ci pomóc.